9 Temmuz 2013 Salı

Merhaba :)

Herkese merhaba, :)

Uzun süredir bir blog alanına sahip olup da bir türlü yazmaya başlayamayan ben en sonunda kabuğumu kırdım! 

Ben kim miyim? :) Kısa tanıtım yazımda da belirttiğim gibi Superman'in (ki biz ona evde böğürtlen de deriz :) ) eşsiz aşkı Lois Lane... Bunun dışında kitapsever, yemeksever, filmsever ve her fırsatta atlar Clark'ın kırmızı pelerinine dağ tepe gezer de diyebiliriz benim için. :)

80'lerin son yıllarını yakalayıp da ruhu çooook daha eskilerde kalan ben eskinin yeniyle harmanlandığı her noktada hayat bulurum adeta. :)

Peki siz bu blogda neler bulacaksınız? 

Benim gibi renkleri ve ruhu durmadan yenilenen birinin buna cevap vermesi zor... Ama kısaca iki büyümeyen çocuk tanışır, birbirine aşık olur da evlenirse sonrasında neler olur bunu göreceksiniz daha çok... :)

Mutfak maceraları, gezi, alış-veriş, dekorasyon tüyoları, çeyiz fikirleri... Kısacası hayata dair her şeyi bulabilirsiniz jelibon kokan evimizde. 

Kapılarımızı ardına kadar açtık, şimdiden hepiniz hoş geldiniz....

Dip not: Dikkat! Bazı postlar bir süper kahramanın ev hallerini içerebilir... :)


10 yorum:

  1. Tatlımmmm blog'un hayırlı olsunnn. İsmi bile çook tatlı :))) merakla bekliyorum paylaşımlarını eminim benim için çok faydalı ve eğlenceli bir blog olacak :)))

    YanıtlaSil
  2. Nejloşum çok teşekkür ederim. :) Sık sık bekliyorum seni buralara. :-*

    YanıtlaSil
  3. cupcake güzeli bloğun hayırlı uğurlu olsun :) ilk takipçin olma şerefine ben mi eriştim yoksam :D

    takipteyim seni de jelibon evine de kuzum :)

    Ben Özlem bu arada ;)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Özlemcimmm :) Hoş geldin bloğuma :) İlk değilsin tatlım ama hepsi gibi sen de çok özelsin :)

    Burada olman beni çok mutlu etti... Öpüyorum kocaman :-*

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin iyi ki geldin :)

    Tarzın tam benlik seve seve takipte olacağım Jeliş :) ben jelibona jeliş derim de :D

    YanıtlaSil
  6. Fulyanna; hoş buldummmm sen de hoş geldin bloguma seni burada görmek beni çok mutlu etti. :) Kısaltmayı da çok sevdim Fulycim her zaman beklerim seni buralara. :)

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldin blog dünyasınaa! :) Seni buralarda gördüğüme çok mutlu oldum :)
    İsim hakkı alınmış ama uzun süredir bekleyen bir blogun içeriğinin cıpcıvıl dolmaya başlamasına da ayrıca mutlu oldum :)

    Artık takipteyiiiimmm :*

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim canım, hoş buldum :)

    YanıtlaSil
  9. kimlerii görüyorummm burdaa... :)) hoşgeldiinn kurabiyemmm.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldenimmmm nasıl özledim seniii :) Hoş buldum mor kelebeğimmm iyi ki geldinnnn :)

      Sil