12 Eylül 2013 Perşembe

Gelinlik Seçimim / My Wedding Gown

Herkese selam,
Umarım haftanız güzel geçiyordur.

Gelinliğimle ilgili üst üste birkaç mail alınca detayları paylaşmanın zamanı geldi diye düşündüm. :) Özellikle daha önceki profil resmimde kullandığım fotoğraftan yola çıkarak daha net görmek istediklerini dile getiren sevgili takipçilerim için bu post. 

Gelinlik meselesi benim için gerçekten zor bir detay oldu tüm bu hazırlıklar içerisinde. Nedeni de tam olarak ne istediğimi bilemememdi sanırım. Dantel ağırlıklı bir model istediğimi biliyordum sadece ama bir türlü "işte bu" diyemiyordum çünkü bütün gelinlikler birbirine benzemeye başlamıştı son dönemlerde. Nereye baksam hemen hemen aynı kombinasyonları görüyordum. "Evet dantel ama biraz daha farklılık lütfen," diyordum kendi kendime. 
İkinci bir kriterimse kesinlikle straplez olmamasıydı.

Sanırım tüm bu kriterlere cevap verebilen bir model olduğu için seçtim onu. :) Gelin yakından inceleyelim... Bu gelinliğimin arka kısmı. Üstü komple dantel arkası ise boydan boya inci düğme. Eteğin başladığı yerlerde de yine serpme danteller var.





***
Hey guys,
I hope this finds you well.

I think it's time to share the details about my wedding gown. This post is for my curious followers who saw my previous profile photo and want to see more detailed ones.
Among all the preparations 'wedding gown' was a real nightmare for me. I guess it was because I didnt know what I exactly want. I was just imagining a gown based on lace but couldnt say "that's it". It was like all bridals look like each other. The voice in my head kept saying "Yes I want a laced one but a little bit distinction please." :)
And my second criteria was never ever strapless... 
So I guess I chose this one 'cuz it fulfilled my criterias. Let's look closer. It's the top part. The combination of lace and pearl buttons.

***
Yukarıdaki resimde çiçek beldeki kuşak detayını kapatmış daha yakın ve çiçeksiz bir fotoğraf...
***
In the photo above flowers block the belt detail. So here's another closer shot.


Ve gelelim etek kısmına. İşte farklılık da orada zaten. Sadece dantel işlemeli bir etektense üç kat biyeli ve dantellerin sadece ilk katına serpiştirildiği bir model bu. Duvağımda yine aynı şekilde eteğime uygun olarak kenarları biyeli şekilde tasarlandı. Bu biye olayı Jill Stuart modellerinden birinde gördüğümden beri aklımın bir kenarındaydı zaten. En sonunda gelinliğim de o şekilde oldu.



And the bottom of my wedding gown... It's where the distinction is. Instead of just veil and lace combination there are three layers of satin bindings in this one. Lace was used just in the first layer. My bridal veil has satin bindings too. I just love that binding idea since I saw one of Jill Stuart models. 

***
Bu da eteğimdeki son detay.Arkasında hareketlerimi kısıtlamayacak uzunlukta bir de kuyruğu var.

***
This one is the last detail; the tail at the back....


Bu postum gelinlik seçim aşamasında olanlara ufak da olsa bir fikir olmuştur dilerim. :)
Unutmayın; hayalinizdeki gelinliği bulmuş ya da bulamamış olabilirsiniz ama ne olursa olsun o gün sizin masalınızın en mutlu sayfası olacak. Ve siz de o masalın tek prensesi.
Bu postu da ilk dans şarkımızla sonlandırayım: Birçoğunuzun bildiği bir klasik olsa gerek.
***
I hope this post will give an idea those who are trying to choose their bridals out there. And please do not forget; it doesnt matter you've find your dream gown or not your wedding day will be the happiest page of your tale. And you are the one and only princess of it. ;)

 I'm ending this post with our first dance song. A timeless classic.


 

Sevgiler,
Cookie
 ***
Hugs and Kisses,
Cookie

29 yorum:

  1. Bi tanemmm gelinliğine bayılıyorum ben yaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sana daha güzellerini tasarlayacağız bebeğim :*

      Sil
    2. Ayyy inşallah beraberce iyi yürekli arkadaşım benimmmm

      Sil
    3. Ayyy inşallah beraberce iyi yürekli arkadaşım benimmmm

      Sil
  2. Gelinliğin gerçekten çok hoş fotoğrafı çekenede helal olsun ben ilk katalogdan bir gelinlik gösteriyorsun sandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Fotoğrafçım benim de en çok içime sinen detaylardan biriydi bu yorumun daha da mutlu etti beni :*

      Sil
    2. bencede en iyi detaylardan:;) yalnız şunu söylemeden geçemicem bence herşeyin harika olmuş evini henüz tam olarak göremesemde inanıyorumki mükemmel olmuştur masanı görebildim aksesuarlarını görebildim,hatta çekip koyarsan çok sevineceğim çünkü bana örnek bir ev olucak umarım koyarsın bizleride böylece sevindirirsin :)

      Sil
    3. çok teşekkür ederim canım benim...

      o kadar yogunum ki su aralar kelimelerle anlatılmaz bloguda ihmal ediyorum bu yuzden kaldı ki detaylı cekim yapmak :( gercekten emek ve zaman isteyen bir iş bir bulabilsem o zamanı hemen yapacagım zaten :)

      Instagramda daha aktifim buraya gore ve buraya nazaran daha cok foto ekleme imkanım oluyor sagdan soldan. Arada bir oraya da bakabilirsin masalevim kullanıcı adım....

      Sil
  3. şahane bir gelinlik ve muhteşem bir çift ♥

    YanıtlaSil
  4. Çoook romantik, çok hoş:)Sonsuz mutluluklar!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok naziksiniz :)

      Sil
  5. Harika bir gelinlik cookiecim
    zevklisin vesselam :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. gelinliğine bayıldım :) mutluluklar dilerim :))

    YanıtlaSil
  7. Gelinliğinin sırt detayı, inci düğmeleri ve dantelleri çok yakımış bütünüyle mükemmel bir gelinlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Günnurcum :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmene teşekkürler :)

      Sil
  9. Fotoğraf çekimi nerede yapıldı acaba? Bir de fotoğrafçınız kimdi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Fotoğraflar Nilay Yücenur'a (Mutlu Masal Photography) ait.
      Mekan da Ataşehir'deki Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  10. Merhabalar,

    Cicegi nereye yaptirmistiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba

      Eminönü Huzur Çiçekçilik olması lazım tam net hatırlamıyorum maalesef yerin adını. :(

      Sil